Finaste Babsan ❤️

Ihelgen gjorde vi vårt andra meeting tillsammans. Lördagen var hon riktigt fin men vi hade ett nedslag, en ryttarmiss men trotts det var Jag extremt nöjd då jag äntligen kan styra inne på banan. Dag 2 satte vi våran andra nolla i 125an och var då kvalade till 130 vilket var helgens mål! Sedan i omhoppningen fick jag ännu en fin runda men med ett nedslag då jag tog en extra förhållning in i kombinationen så hon fick sträcka sig och rev utsprånget. 
Jag var trotts det otroligt nöjd och glad över min fina dam! Behövde verkligen en bra helg efter förra veckan som var extremt tung.. 
Men nu laddar vi upp för helgens tävling i Vännäs och hoppas på samma fina känsla, vi lär ju fortfarande känna varandra och sådär så ännu rider vi bara för känsla och skolrundor. Jag längtar tills vi har mer rutin och kan satsa lite mer, men det tar vi senare. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0