Meningen med livet

Hoppade min fina Babsan idag lite spontant för Linda, hon sköte sig super bra trotts att hon fortfarande är super brunstig. Jag älskar verkligen denna häst, som det är min dröm häst! 




Jag trodde verkligen aldrig jag skulle ha turen att hitta ännu en till häst som passar mig perfekt. Men jag har verkligen gjort det nu! Jag som tror på meningen med livet och även att de jobbigaste stunderna har en mening. Jag tror att det var inte meningen jag skulle ha det sto jag hittade första vändan när vi var ner och kollade just för att jag nästa gång skulle hitta den som var absolut rätt! Min fina Romina våra vägar korsades av olika anledningar nu ska vi få lära av varandra! ❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0