PusspålillaOlle

Igår tog jag och Olle en sista ridtur tillsammans innan han ska få åka tillbaka till Gällivare eftersom sommarlovet nu är slut. Han var lika pigg och glad som vanligt, så fick han gå lite bommar och de var ren lucka tyckte han så vart mest busponny av han då. Så fick mest skratta åt honom mest hela ridpasset, så underbart vad energi ett litet ridpasset kan ge. Men sedan fick han mest morötter och pussar på den rosa mullen. Funderar nu mest vad jag ska fylla mina dagar med? En häst att rida och den ska jag slås med mamma om ibland också.. Vad ska jag göra med all tid nu? Men det brukar jag kunna lösa ganska bra ändå! 


Nu några timmars jobb innan jag tar helg! 👌 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0