Quantos

Som månag vet har vi nu avslutat våran tre år långa resa tillsammans, jag har lärt mig otroligt mycket och haft sjukt roligt under dessa tre år. jag har gått från att vara höjdrädd till att kunna hoppa höghus med fullt förtroende till min häst. Har varit en otroligt lärorik resa från 1m och ändå upp till 135-140cm. De senaste dagarna har varit extremt jobbiga och ja jag saknar honom redan så otroligt mycket, men jag vet att det är rätt och jag hoppas han kan lära sin nya ryttare precis lika mycket som han lärt mig. Trotts det längtar jag redan tills han blir gammal och grå för då väntar Sandla och vi på honom. Som jag lovat ska han få avsluta sitt liv hos oss och få njuta av sin gård de sista åren i sitt liv.
 
 
 
 
Jag är otroligt tacksam att jag har så himla många fina människor runt mig som stått vid min sida de senaste dagarna! jag är oerhört tacksam att de fått mig på andra tankar när de varit som tyngst, tack vare er känns det lite lättare. Sedan till min magiska Mamma som bara är bäst och gör det absolut jobbiaste delen för att jag ens ska kunna fixa detta! du är underbar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0