Resfeber redan?

Dagarna sniglar sig verkligen fram nu.. Det är bara för att jag längtar så otroligt mycket till utlandet och solen. När man räknar ner dagarna så går det alltid så långsamt. Varför kan man inte bara spola fram tiden och sätta sig på planet och åka mot varmare breddgrader? Fast tur är väl det för ännu har jag lite oköpt för denna resa.. Men snart är jag fullt utrustad men de viktigaste att få med är ju bikinin så den kanske man skulle inhandla. Vill så gärna ha en triangl bikini men kommer inte hinna få den innan vi ska åka så får bli någon annan. 

Gumman ska då få en lugn vecka denna veckan och smällt allt nytt. Hon har fått gå Eva igår och nu ska hon få skritta några dagar så hon får en chans att hänga med i kroppen. Gjort stallet på morgonen nu innan jag for på jobbet de senaste dagarna för kan inte sova ens.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0