snabb uppdatering

Näset/NM
Dagarna springer förbi och har inte haft orken att plcoka upp telefonen och blogga. Men som jag sist sa så har jag då varit och tävlat i näset där finaste farbror red hem en 3e placering i NM. sn sjukt onödig ryttarmiss från seger men så kan det vara och dom andra placerade var lika värda deras placering som vi våran så kändes inte jätte surt.
 
 
 
PDOL
Jag har även hunnit spendera hela PDOL i kittel med härliga människor och förvåna så välk mig själv som alla andra med att åka den högsta karusellen Speed XXL. Ja jag var sjukt nervös men jag måste säga att jag älskar adrenalinet man får av att övervinna en rädsla fantastiskt!
 
 

 
Vardagen
Men nu rullar vardagen på som vanligt, med jobb och träningar vilket känns skönt då jag gillar rutiner. Dressyr träningarna är igång och snart även veckoträningarna för Linda. Men om typ 30dagar åker vi mot varmare bredgrader med familjen vilken lycka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0