Snubbla på mållinjen...

Jodå han gjorde det igen, trotts en mycket stressig framridningen/hoppning så löste han det. Jätte fin men idag kändes det som att vi snubblade på mållinjen, hade en 0/0a upplagt och serverat på ett silverfat men ändå så slarvar jag bort den, idag tappade stigbygeln i omhoppningen så kom helt fel på 11 då jag inte riktigt var i balans. Så på 12a så drog han mot ett annat hinder och när jag väl fått han mot kombinationen så var vi redan framme så la en volt och kom igen. Så ännu en gång var det mitt fel och min balans men men.. Mycket fin Quantos som hoppade trotts allt som en miljon! Men nu har jag gjort bort alla mina missar för detta år tycker jag. Nu blir det träning till v13 då det är Umeå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0