Finaste Q <3

Finaste finaste stjärna är som miljonen själv både i hoppning och dressyr. Finns inget som ger en så mycket energi som när dom sköter sig och man får den där känslan att varje steg är under kontroll. Äntligen är även Ante på G igen efter sin lilla förkylning, men bestämde mig för att han nog inte får åka med till Luleå på tävling känns för tidigt. Men är någon vecka dit så kan ju ändra mig. Men jag är så himla glad att jag har Amanda som hjälper mig med mina fina djur. Jag har alltid varit otroligt kräsen och noga med vem som får rida eller ens ta hand om mina hästar. Så känns så skönt att ha någon man litar på och som aldrig skulle göra något som hon vet att hon inte får och jag vet att allt blir gjort på det sätt jag vill. Tack för att det finns sådana fina människor och för att just jag är omgiven av så många! <3 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack själv! Även jag är så himla glad att jag får ha just dig i min omgivning! Bästa Ida du är så snäll och hjälpsam ❤️❤️

Svar: Åh gulliga du! ❤️
Ida Olsson

2014-01-24 @ 23:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0