En tur till himmelen!

Hunnit mycket idag, först morgon jour med bästa Jullan. Sedan iväg till Långträsk för att köra skoter med hela gänget. Kul som tusan att köra, tror jag glömt hur magiskt det är med skoter! Måste börja ta mig lite mer tid till sådant, är ju helt fantastiskt! Det finns verkligen i blodet, farten och kraften kan lyfta en till himmelen och ögonen tindrar som ett barn på julafton. Efter det han jag äta pizza med Ante och Erica så var det kvällsjour nästa och så fick jag sötaste hjälpredorna i stallet som fick pyssla på Bamse medan jag gjorde stallet. Sötaste gullungarna! Sedan däckade jag i soffan hemma och nu lyckats ta mig kraft att bytta ut soffan mot sängen! Nya tag imorgon. Tack mina fina vänner som får mina dagar att gå ihop ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0