Ingen hunger...

God morgon, vaknar och solen lyser utanför fönstret! Tror det blir en härlig dag idag med. Gårdagens träning gick mycket bra, farbror är så himla fin just nu. Hoppar verkligen som en miljon och lite där till. Ja idag börjar träningen först kl 11 så jag hade kunnat fortsätta sova men nä jag vaknade nu utan klocka och allt. Funderar om jag ska äta frukost innan jag beger mig mot stallet men jag mår lite illa så här på morgonen. Jag är inte direkt en sådan som egentligen tycker om att äta tidigt. Jag vill helst vara igång någon timma innan jag ska stoppa i mig något. Men der har gått bra att äts frukost under en period men nu är jag tillbaka i att jag är inte hungrig och äter gärna bara lunch vilket inte är så hälsosamt så försöker ändå äta frukost och middag även om det bara blir lite gran. Så jag gör mig en blåbärs smoothi och sätter mig i soffan en stund. 




Kommentarer
Postat av: Lajjnie

Saknade älskade bästaste vän! Ät frukost så blir Lajjnie glad!😊

Svar: Om du kommer hem och lagar den så ska jag försöka trycka i mig något ätbart! 😉 saknar dig ❤️
Ida Olsson

2014-03-23 @ 02:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0