Meningen med livet

Jag har ändå sedan jag var liten trott på meningen med livet. Även om man ibland känner att man vill ifrågasätta det? Men jag tror att allting har en mening, endel saker har en större meningen än andra men allt händer ändå av en orsak. Att dåliga och tråkiga saker händer av en anledning för att sedan bli något bättre! Är det något jag trott på är det verkligen just meningen med livet! Jag är otroligt glad att allt som hänt lett mig ditt Jag är idag. Alla motgångar har gjort mig stark och byggt mig som person. Jag är också otroligt tacksam att jag träffat så många fina människor som aldrig skulle döma mig för den jag är utan bara accepterar mig precis som jag accepterar dom. Allt händer av en anledning! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0