Effektiva helger! 👌

TĂ€nk vad man kan hinna mycket pĂ„ en helg, föregĂ„ende helg han jag med bĂ„de massa surr hos vĂ€nner, Ikea och helgjour. Denna helg har vi hunnit pĂ„ 3 olika middagar med olika personer, massor med surr, stĂ€dning, ridning och massa planering av vĂ„rat kommande bygge. SĂ„ alla Ă€r verkligen taggade till tusen nu och denna vinter kommer bli helt galet bra. Var verkligen lĂ€nge sedan jag sĂ„g fram emot en vinter sĂ„ hĂ€r mycket. BĂ„de med skoter, fjĂ€llen och trĂ€ning inför kommande sĂ€song.  

Idag har för övrigt lilla fröken fĂ„tt hoppa kan inte avgöra vem av oss som var gladast hon eller jag!? Min fina flicka nu Ă€r vi pĂ„ gĂ„ng igen. 


Nu börjar jag Ă€ntligen vara piggare ocksĂ„, huvudet vĂ€rker inte sĂ„ dĂ€r galet myclet som igĂ„r och febern har Ă€ntligen gett sig av för denna gĂ„ng! Nu kan de bara bli bĂ€ttre. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0