Inget ont som inte för något gott med sig!

Måste verkligen säga även om jag är otroligt besviken att jag missar Umeås tävling till helgen så känns Lilla fröken jätte fin. Otroligt vad lite skrittjobb kan göra. Känns som att vi kommer tillbaka starkare än innan så just nu ser jag inget dåligt i vårat lilla brejk från hoppningen. Traven är helt fantastisk och hur myclet jag än längtar tills vi ska tävla så känns det otroligt skönt att jag tog beslutet att även strunta i Gävle eftersom de skulle bli stressigt och inte rättvist mot min fina häst. Så vi tar allt i våran takt och ser fram emot höstens andra tävlingar. Men till er andra som ska tävla i Umeå stort lycka till! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0